Terima Kasih Ya Allah

Assalamualaikum.

debaran aku selama ney tamat. hoyeahh! eh knpa ? semalam result final exam dah kluaq for UiTM. aku check result aku pukoi 10 pg. hehe tidoq dulu. tenangkan fikiran. tkmaw stress then baru check. results aku alhamdulilah. pointer 3 something lar. even tak dapat dekan kan. tapi aku still bersyukur. aku tak penah harap sangat pun tapi rezeki Allah kan. kita dah usaha sedaya mungkin, banyak mn kita dapat, tu lar rezeki kita. terima ja lar. (: dan yang penting tak payah nak susaa-susaa repeat any paper sem depan. actually yg tu lar takut sgat-sgat pun. hikhikhik. parents aku pun happy dgan result aku. suka suka ! terima kasih makayah. and terima kasih jugak kat lecturers, kawan-kawan. next sem ad lagi so study harder okay. :D aku pun nak pointer yang lebih better lagi. insyaAllah. congrates kat semua tak kisah lar ap result yg kita dapat tu. bersyukur saja larh. ALHAMDULILAH. (:


heyloo Sem 2 !


thanx for read (: