Fun :)

tambah tolak bahagi darab, dah 20 hari aku kat rmah menternak lemak. dah bapa kilo dapat pun aku tktaw. pheeew. bosan smpai tada tahap ney. infinity. haha melalut melalut. okay proceed ! fyi, spnjang cuti sem ney aku tak keluaq mn mn pun. terperap kat rumah ja. mcm katak duk bawak tempurug. -.- muahaha. sbb ap tak keluaq ? aku malas (easy answer!) hihi bagus kan duk rmah ja? yeah sememangnya diakui aku anak yang baik. haha boleh belah lah kau. erkkk. ad aku kesah :p

straight to the junction, semalam aku keluaq p jenjalan. dgan mummy yeah! jgan nak boipren boipren sgat lah kan. huuu. around pukui 4 ptg mcm tu lah keluaq. nak keluaq pagi, aku bangkit lambat. haa okay kantoi! ssshhhh. nak keluaq tgh hari, panas kowt! over kau nyaaah. hikhik. kami p Tesco ja. nak p Pacific mcm tada ap nak beli. lgpun aku saja nak p Tesco. first time weyh tesco tada org. eh eh bkan tada og. tak ramai org. Oppss. sbb ap tah ? aku pun tktaw. p lah tnya tuan punya Tesco. kahkah. :p maaf maaf. maybe bebudak sekolah tak balik sekolah lagi kan. hemm bkan nya public holiday!

dua jam dalam Tesco tu, pusing pusing dapat lah 3 helai baju dengan sepasang kasut. really tired -__- cantik cantik kowt baju dekat butik tu. Ouhh suka nya. nnti nak p lagi. miahaha. :p yeah lah. nak msuk Sem3 nnti kena lah ready dengan baju baju baru. tak kan nak pkai baju yg sama ja ? kan ? haa yg penting hari ney dapat blouse pulak. thankyou mummy! I love you. *almari penuh dgan baju baru. weeeee :D 

p/s: memory card aku crazy, so hilang semua gmbaq yg aku snap snap. no picture lah ):  ! okbai! talk to you later. (bajet mcm ad org bc belog ney -.-')