Februari Menjadi Mac

Assalamualaikum.
Lama nya tak update sini, maaf maaf. heehee 

tahun ini iaitu tahun 2012, Tahun Lompat.
aku mendengar semua station radio membicarakan tentang tahun lompat yg jatuh tahun ni.
tahun lompat ialah 29haribulan akan jatuh empat tahun sekali je.
kiranya 2012 ada 29hari,jadi 2017(ehh yeke ni) pulak baru 29hari balik.
tak faham jugak tak taw lah.
macam ragam, cerita yg diudarakan pada hari tersebut.ada sedih,bengang,gembira,sadis mcm la.
tapi bagi aku 29haribulan tiada apa2 perubahan buat aku,tiada memori lagi setakat nii.
mungkin empat tahun lepas aku masih MUDA,TERLALU MUDA.
jadi tarikh ni tidak di highlightkan.
TAPI
tahun ni,aku higlightkan sbb itu tandanya bulan 2 akan tamat waktunya,masuk la bulan mac!
tahu tak apa ada pada bulan mac??
jyeahhh, hari kelahiran aku akan menjelma.
wahhh! sukaaaa :)
hemmmmmmmmm
memohon kepada yg Esa kerana Dia lebih mengetahui segalanya. 
Amin :D 

March, please be nice to me. 
hohoho
I love You!