PM mai Uitm Merbuk.

Assalamualaikum.
heylooo guys ! evening tooo. :)

aku rasa semua student Uitm Merbok still terbongkang atas katil. haha still keletihan lepas program tadi. hoyeah ! include me kowt ? ahahaha :p okay. hari ney Perdana Menteri Malaysia mai Merbuk. bt ap ? haaa. mai nak story. :)

sebelum tu start hari khamis hari yg lepas, student uitm tak dibenarkan kluaq sama sekali. balik ? lagi lar tak bley. sadis kan ? ouhhh sabaq ja lar. ney kes nak smbut PM ah. haihhh. ad jugak cenggini kan ? whatthe ? dah lar 3 hari dikuarantinkan.

like usual, JPK mahsuri yg like grrrr tak letih letih bt announcement. berulang ulang kali ! tension aku dengaq. uhhh >,< seawal jam 6pg aku bangun terhegeh hegeh p bilik ayaq, sebab ap ? mandi lar oiii. pukui 7 dah nak kena berhimpun dekat stadium mini. aku dah lar mandi agak LAMA. hehehe sooo dgan mamai p bilik ayaq. eh ? then siap siap pakai BAJU KESAT. tu yg tak bley belah. org lain semua pakai baju mengikut sahsiah rupa diri. aku pakai tshet kesat. nak bt cmmn ? komander sruh. pakai ja lar. -.-

then p lar stadium mini dgan jalan lembut gemalai, komander duk jerit jerit sruh cepat. dalam hati aku dah mcm mcm duk maki dy. free free ja dpat dosa kering pepagi buta. :) alaa, sign attendance ja pun. bkan nak bt ap sgat. kaluttttttttttttttttttttt ! >,<

mmg syiok pun tggu PM lama lama. dari pukui 7 kan. pukui 11 baru nak mai. almost 3jam kowt duk menengung dalam dewan terbuka tu. dgan panas nya. dgan orang ramai ya amat. AKU SUKA !!! so disebabkan terlalu BOSAN BORINK BORING ( eh sama kan mksud ? ahhh ). aku msej org sana sini. dgan muka masam macam cuka ! yg penting duk snap picture ja. tu HOBBY aku. hahahaha :p okay lar. malas nak cita dah. most important PM dah lancarkan program MYAGROSIS kat sini, MERBUK ! kau hada ? ouchhh.



jgan tnya awad aku jadi cenggini.
-.-


mengantuk baq heang. =.=


dengan azni, sarah ! :)


komik baru ney. nak pinjam dak ?
hahaha :p


grrrr >,< 



thanx for read :)