MovieMarathon.

Assalamualaikum.

heyloo guys. :) dah lama aku tak update sini. renduuu. hihihi

sabtu lepas aku tak balik rumah. haa tacaya ? yes. i would'nt go home. sebab nak berdikari. eleh, yea lar tu. haha. aku terdampar sensorg dekat merbok ney. haihhh. rumate p Kelantan. melawat kakak dia. puteri pun balik. -.-

okay, dalam pukui 11 syaza call aku ajak keluaq tengok Ombak Rindu. aku teragak agak nak kata Ya or Tak. sbb yes, i want watch Ombak Rindu. but my father tak bg keluaq. lastly, aku berani kan diri text ajak mintak izin keluaq, then ayah call terus. dy tanya bla bla bla. alhamdulilah, ayah bagi ! hehe.

around pukui 12 cmtu p tggu kat depan uitm. p naik teksi ja. sbb murah sikit. ramai jugak p. dalam 10 org cmtu. so ayah pun tak risau sangat ah. semestinya fila, izzati p jugak. amira hanim tak p, sbb sakit kepala. hahaha. teksi tak banyak sebab weekend kan. student keluaq ah. sampai sampai Central Square (CS) p main bowling. sebab ticket ombak rindu pukui 4.45. how dare ah ? lama gila nak tggu. -.-

aku berani cakap yg ombak rindu BEST. tak sia sia beratuq smpai kat escalator semata mata nak beli ticket. hakhakhak. :p even filem ney diadaptasi dari novel karya Fauziah Ashari, sememangnya bagus. great. i LIKE that. for ur information, aku tak minat pun dengan novel. tak minat jiwang jiwang. tapi ombak rindu ney membuat kan hati aku terharu dan menangis. (':




'Redha Itu Ikhlas, Pasrah Itu Meyerah'




: nak tengok lagi sekali Ombak Rindu, anyone ?





thanx for read :)