finally, LULUS jugaa.

Assalamualaikum.

heyloo readers ! im back. setelah sekian lama aku tak singgah sini. hihihi renduuu pun ad ! auww. back to my story. hahaha over. okay alhamdulilah, aku lulus. lulus ap ? ingat tak sebelum ney aku ad bt entry pasai blajaqq keta. kan kan ? yeahh ! pg tadi aku test JPJ. hamagggad, C U A K. pg tadi bgun dgan semangat nya. hukhuk. TERexcaited lebih kan, smpai breakfast pun mkan roti ja. -.- nervous punya pasal. jumpa liyana kat sana. my old schoolmate. renduuu kat dy ! sbb lama gila tak jumpa. agak ah. hihihi. dy pun test jugak. so sesama lar. tengah tengah duk tggu giliran tu, ramai ja aku tgok lulus. aku duk dup dap dup dap dah. haehh ap lar nasib aku. huh. bahagian yg aku paling tak confident adalah BUKIT. takut nyahhh. ): lastly, lepas jugak. then pegi jalan raya. auwww ! jpj tu HENSEM. hehehe. aku drive sesuka hati aku ja. kah kah kah. tp nasib baek lulus. sukaaaa. so lepas ney bley lar drive. ayah ! myvi tu is MINE yea. hoyyeahhh ! (:



ney lar bahagian yg aku paling takut.
nasib tak tinggi mcm gunung EVEREST.
hahaha
:p