driving licence ! =,=

Assalamualaikum,

petang guys ! huh, letihnyaaaaa. tak larat ! suma ad ah. hehehe.
okay hari ney bgun awai puko 6.30. smyag subuh, then siap2. ad TEORI DAN PRAKTIKAL kereta. haha. 1st time baq heang. ketaq + takut suma ad ah. aku bkan nya reti bwak keta oii. ney lesen pun ayah aku yg sruh ambik. kalu tak, mmg NADHIRANAZRI tkkan amik ah. :p

so tadi area puko 8.30 pg tadi p lar ILMU BARU. dftar driving licensce kan. erkkk! ramai baq heang. dgan moto, keta penuh kowt jalan. haee. tension kowt. ayah aku teman. *sbb aku takut nak p sorg even dah ad lesen MOTOR. huhux. jgan jeles naa. :p then dah slesai dftar suma, aku p ah msuk klas. duk dalam tu 3jam. okay. mn ssejuk pun kan? mmg aku pkai bju tebal kan? heh, janji puko 9, tapi cikgu tu msuk puko 9.30., mmg jnji melayu lar kan. dgan bdak depan aku tu duk cerita sgalabgai kat kawan dia. haa potpetpotpet. smpai bingit telinga aku ! duk dalam tu dgaq sora dy ja lar. hahaha. dah tu ckup masa 3jam utuk teori.


*muka pucat kan?*
=,=

during rest pulak, puko 12 tgh hari. then p thumbdrive dulu. so kak2 tu pagei ah nama pelajar2 ney. dgan cikgu2 skali. dalam hati duk hingaq dah 'hish, ckgu mn lar aku dapat? depa garag dak? mcm2 ah hati aku duk kata.' then nama aku depa pgei, aku dapat cikgu omar. muka mcm garang. hemm 1st tu takut dah. ;p dah stat nak practikal tu around puko 1. BHAHAHAhaha. cikgu tu LAWAK!!!. muka ja nmpak ganas tapi hati BAEK gila2. huh, naseb badan ! ngee. dy ajaq lar aku suma bnda. aku yg TAK PANDAI drive ney, skag bley lar jugak nak drive. dah taw lar menatag ap clas,brek kan. hahahahaha tak bley belah. slow2 ah bljaq kan. *dah gila stereng okay ! dah hbis utuk hariney TP. next week stat latihan pulak. 8jam ! hemm tah sempat tah tidak nak test jpj. cuti pun sblan lbih ja. erkkk! uitm awad tak bg cuti lama sikit??? ):


*muka cuak nak drive keta*
hahaha




: ayah ! lesen keta dah amik, keta baru pulak naa. hahaha. *botak kpla ayah aku, tiap2 kali amik lesen moto,keta baru. (: