Assalamualaikum.
mornink guys ! (: im back dude. hehe

smlam dalam pukul 11.40 mlm. my C3 fone yg kaler purple ringing thoo. *perlu ka bgtaw? hahaha. syiokkk! excited pun ad. erkkk! tkda ap lar. aku just dapat msej SUWITTT dari coursemate yg merupakan classmate aku merangkap MY BESTIE dan merangkap my BFF. ever n EVER. auwwww! pnjag tak?

" kpd sesiapa yg menerima text neh, that mean i love you guys. (: sy nuraliafarhana ingin memberitahu anda bahawa anda sgat bermakna dalam kehidupan saya. terimakasih kerana menjadi kawan saya. walaupun sy seorag yg sgat lah malas nak merply text suma tapi tak bermkna sy lupa or etc akan anda suma. thanx guys! (: text ney hanya ingin memberitahu bhawa sy tak pernah lupa anda suma. i mish you friend! "

haa. see? sweet kan msej tu? huh. seriuz! terharu sgat2. ayaqmata aku jatuh kowt bc text tu. )': 

to alyafarhana !
nadhiranazri love u tooo.
thanx jugak.
sbb sudi KAWAN dgan i.
sbb sudi tahan dgan perangai i yg MANJA ney.
thanx a lot dear ! (:
mish u moreeeeeee.
mwaxxx!mwaxxx!mwaxxxx! 
:*

nadhiranazri + alyafarhana


: GON, i will always LOVE u all. (: