couple?

Assalamualaikum readers!

Oleh kerana dira borink so terajin pulak nak meng-hupdate blog! (cakap bajet cmney ada org baca blog kau ke dira? hahahaha!) ok,ok! biar lah.. apa guna adablog, tp kalau tk update kan?

berbalik kpd entri kali ney, couple! grr apa tuu? tk penah dgar pun..haha *bt tktaw pulak* actually nyampah aku nak layan soalan-soalan yg top lagi famous tuu.. huhuks nak tw tk soalan apa? haa

     "weyy, ank kapel ngn sapa hah?"
     
     "weyy, sapa bf ank?"

     "weyy, tkkan tk penah kapel kot?"

tuu ah, soalan2 yg aku kena jwab tep2 kali di tanya oleh tettttt! haha cemuih dgar.. dan tk larat nak tadah telinga dah..bila aku kata 'tk kapel ngan sapa ah'.. single! haa tk maw caya pulak..bikin bengang lol! aku taw org yg slalu bertnya ney, yg dah ber-couple.. so aku tk heran ah.. tapi couple tu penting ka? penting lar kot..sbb kalu tnya sapa2 msti dah ada bf,gf.. aku? hampehh.. tp bg aku bukan msa nya lagi.. tgok ah dulu,..tu pun kalu aku rajin nak ber-couple! hehe nanti kalu aku couple aku bt press conferens (btoi tk?) hemm ap2 ah..so cool,chill babeyh! :) masa masih pnjag! kita enjoy dulu.. 


- SINGLE is BETTER THAN couple -




p/s : sapa2 yg couple tu, jgan berasa ah! bukan niat nak kata kat hmpa.. :)