gangguan tidoo ! zzZZ

huh like usual lar, aku salu tidoo puko 11.. itupun lpaih habeh tengok drama favourite kat tv1.. layan jaa ! hee nak tidoo lewat2,takot ! b'coz my family yang laen ontime tidoo..yea lar still school.. =)

time asyik2 tidoo ney taw x,rama-rama kecik tuu duk my hingap kat telinga aku,,hishh nyebukk jaa ! aku pnya geram sampai tarik rmbod aku yg daa mcm rapunzel tuu..huhu aku kibas2 rama-rama tuu,.padan muka ! 
hemm x lama lpaih tuu,dy mai pulak,aku bengang ney ! nk tidoo,ngantuk ! aku bangkit,buka lampu.. nah,banyak kowt kat lmpu tuu..:) fuhh,mcm2 kaler ada,, haha soo apa lagi aku mula bertindak lar..amek ridsect,then sembur ! yeahh berjaya,good job ! mampuih habeh..huhu 

lpaih tuu,aku smbug lar tdoo..da mimpi ney ! tup2 dalam puko2 cmtuu lar,fon aku bunyi ! arghh tension btoi..
hemm bdak mn tah gedikk dok kol pagi2 ney.. aku ignore jaa..hishh apa x tidoo ke?? pelik an..dalam ati 'gila kot'.. hehe mamunn ! saboo jer lar.. :)